Cesiune parti sociale

Cesiunea de parti sociale este o operatiune juridica constand in transmiterea printr-un contract de cesiune a partilor sociale catre una sau mai multe persoane, asociate deja in societate sau straine de aceasta, care dobandesc astfel calitatea de asociati.

Transmitatorul poarta denumirea de cedent, iar dobanditorul poarta denumirea de cesionar. Cesiunea poate fi efectuata la valoarea nominala a partilor sociale sau la o alta valoare, convenita de parti, iar in situatia in care din cesiune se inregistreaza un castig, se datoreaza impozit de 16% de catre dobanditor, calculat la diferenta pozitiva dintre pretul de vanzare si valoarea nominala a partilor sociale, prevazuta in actul constitutiv.

Acte necesare pentru cesiune

1 acte identitate asociati si cesionar
2 actul constitutiv al societatii la zi
3 certificatele de cazier fiscal pentru asociatii care intra in societate, in cazul in care transmiterea partilor de interes sau a partilor sociale se efectueaza catre persoane din afara societatii
4 daca potrivit actelor de cesiune s-au obtinut castiguri de catre cedentul persoana fizica din vanzarea partilor sociale/actiunilor, castiguri determinate ca diferenta pozitiva intre pretul de vanzare si valoarea nominala/pretul de cumparare, se vor depune si documentele de plata a impozitului pe venit
 

Servicii

completarea cererii de inregistrare in Registrul Comertului
conceperea si redactarea actului modificator al actului constitutiv - Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Decizia Asociatului Unic
redactarea declaratiilor date pe proprie raspundere de catre asociatul unic/ noii asociati
conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat cu modificarile rezultate in urma cesiunii
constituirea dosarului de Registrul Comertului
  • calculul pretului total se efectueaza prin insumarea onorariilor pentru serviciile alese de la fiecare sectiune NU EXISTA ALTE COSTURI SUPLIMENTARE
  • fiecare dosar este operat in maxim 48 de ore, FARA TAXA DE URGENTA
  • documentele pot fi preluate/predate si prin curier
  • documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • onorariile afisate reprezinta costul serviciilor si nu contin taxele pentru Registrul Comertului
  • un consultant va mentine permanent legatura cu dumneavoastra, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • programul de lucru este luni-vineri,9.30-19.00
  • la telefon raspund specialisti in operatiuni de Registrul Comertului, apti sa furnizeze orice informatie necesara in timp real
Contact
Nume (obligatoriu)
 
Prenume (obligatoriu)
 
E-mail (obligatoriu)
 
Telefon (obligatoriu)
 
Mesaj (obligatoriu)
 
Gazduire sediu social 1 an - 11,6 € / luna
Oferta speciala - infiintare firma 199 lei