Infiintare intreprindere familiala

Infiintare Intreprindere Familiala


Intreprinderea familala reprezinta intreprinderea economica, fara personalitate juridica, organizata de un întreprinzător-persoana fizica impreuna cu familia sa, fiind constituita din doi sau mai multi membri ai unei famili.

Membrii unei intreprinderi familiale pot avea si calitatea de PFA sau de titulari ai unor intreprinderi individuale. De asemenea, acestia pot cumula si calitatea de salariat al unei terte persoane care functioneaza atat in acelasi domeniu, cat si intr-un alt domeniu de activitate economica decat cel in care si-au organizat intreprinderea familiala. Intreprinderea familiala nu poate angaja terte persoane cu contract de munca.

Infiintare intreprindere familiala

Pntru organizarea si exploatarea intreprinderii sale, intreprindera familiala, in calitate de angajator, nu poate angaja terte persoane cu contract individual de munca.

Intreprinderea familiala se constituite printr-un acord de constituire, incheiat de membrii familiei in forma scrisa, ca o conditie de validitate. Intreprinderea familiala nu va avea un patrimoniu propriu si nu va dobandi personalitate juridica prin inregistrarea in Registrul Comertului. Prin acordul de constituire, membrii acesteia pot stipula constituirea unui patrimoniu de afectatiune.

Membrii intreprinderii familiale sunt profesionisti persoane fizice de la data inregistrarii acesteia in Registrul Comertului si raspund solidar si indivizibil pentru datoriile contractate de reprezentant in exploatarea intreprinderii cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit si, in completare, cu intreg patrimoniul, corespunzator cotelor de participare prevazute in acordul de constituire.

2 luni de contabilitate

TIMP scutit si nu mai este nevoie sa stai la cozi la ghiseu

 

Acte necesare

  • carte de identitate sau pasaport al fiecarui membru
  • actul de proprietate al sediului in care va functiona intreprinderea familiala
  • acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente)
  • specimenul de semnatura al reprezentantului intreprinderii familiale
  • documentele care atesta pregatirea profesionala
  • documentele care atesta experienta profesionala

Servicii

  • completarea cererii de inregistrare
  • obtinerea dovezii privind disponibilitatea si a rezervarii denumirii (optional)
  • conceperea si redactarea acordului de constituire incheiat de membrii familiei
  • concepere si redactare contract de comodat (optional)
  • completarea declaratiei-tip pe propria raspundere model 1 sau model 2
  • completarea declaratiei privind patrimoniul de afectatiune
  • constituirea dosarului de Registrul Comertului

 

Servicii speciale

  • obtinerea stampilelor
  • formularul tip pentru acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor va este pus la dispozitie de Suport Firme

 

Mentiuni

  • calculul pretului total se efectueaza prin insumarea onorariilor pentru serviciile alese de la fiecare sectiune NU EXISTA ALTE COSTURI SUPLIMENTARE
  • la semnarea contractului de servicii de contabilitate pentru o perioada de 12 luni clientul va primi gratuit prima luna, iar la prelungirea acestuia pentru o perioada de 12 luni va primi gratuit ultima luna din contractul initial.
  • fiecare dosar este operat in maxim 48 de ore, FARA TAXA DE URGENTA
  • documentele pot fi preluate/predate si prin curier
  • documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • onorariile afisate reprezinta costul serviciilor si nu contin taxele pentru Registrul Comertului
  • un consultant va mentine permanent legatura cu dumneavoastra, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • programul de lucru este luni-vineri,9.30-18.00
  • la telefon raspund specialisti in operatiuni de Registrul Comertului, apti sa furnizeze orice informatie necesara in timp real

 

Trimite o intrebare

Completati formularul de mai jos sau sunati la 0725.048.873

*

*

*

*

Please leave this field empty.