Infiintare Intreprindere Individuala

Intreprinderea individuala este intreprinderea economica, fara personalitate juridica, organizata de un intreprinzator persoana fizica, care are obligatia sa ceara inregistrarea in Registrul Comertului si autorizarea functionarii, inainte de inceperea activitatii economice.

Pentru organizarea si exploatarea intreprinderii sale, intreprinzatorul persoana fizica, in calitate de angajator persoana fizica, poate angaja terte persoane cu contract individual de munca, inregistrat la inspectoratul teritorial de munca, potrivit legii, si poate colabora cu alte PFA, cu alti intreprinzatori persoane fizice titulari ai unor intreprinderi individuale sau reprezentanti ai unor intreprinderi familiale ori cu alte persoane juridice, pentru efectuarea unei activitati economice, fara ca aceasta sa ii schimbe statutul juridic dobandit potrivit prezentei sectiuni.

Persoana fizica titulara a intreprinderii individuale raspunde pentru obligatiile sale cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit, si, in completare, cu intreg patrimoniul, iar in caz de insolventa este supusa procedurii simplificate prevazute de Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare.

 

2 luni de contabilitate

TIMP scutit si nu mai este nevoie sa stai la cozi la ghiseu

Acte necesare pentru infiintare II (Intreprindere Individuala)

1 carte de identitate sau pasaport titular intreprindere individuala
2 actul de proprietate al sediului in care va functiona intreprinderea individuala
3 acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente)
4 specimenul de semnatura al intreprinzatorului persoana fizica titulara a intreprinderii individuale
5 documentele care atesta pregatirea profesionala
6 documentele care atesta experienta profesionala
 

Servicii

completarea cererii de inregistrare
obtinerea dovezii privind disponibilitatea si a rezervarii denumirii (optional)
conceperea si redactarea contract de comodat (optional)
completarea declaratiei-tip pe propria raspundere model 1 sau model 2
constituirea dosarului de Registrul Comertului
  • obtinerea stampilelor
  • formularul tip pentru acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor va este pus la dispozitie de Suport Firme
  • calculul pretului total se efectueaza prin insumarea onorariilor pentru serviciile alese de la fiecare sectiune NU EXISTA ALTE COSTURI SUPLIMENTARE
  • la semnarea contractului de servicii de contabilitate pentru o perioada de 12 luni clientul va primi gratuit prima luna, iar la preugirea acestuia pentru o perioada de 12 luni va primi gratuit ultima luna din contractul initial.
  • fiecare dosar este operat in maxim 48 de ore, FARA TAXA DE URGENTA
  • documentele pot fi preluate/predate si prin curier
  • documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • onorariile afisate reprezinta costul serviciilor si nu contin taxele pentru Registrul Comertului
  • un consultant va mentine permanent legatura cu dumneavoastra, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • programul de lucru este luni-vineri,9.30-19.00
  • la telefon raspund specialisti in operatiuni de Registrul Comertului, apti sa furnizeze orice informatie necesara in timp real
Contact
Nume (obligatoriu)
 
Prenume (obligatoriu)
 
E-mail (obligatoriu)
 
Telefon (obligatoriu)
 
Mesaj (obligatoriu)
 
Gazduire sediu social 1 an - 11,6 € / luna
Oferta speciala - infiintare firma 199 lei