Infiintare PFA (Persoana Fizica Autorizata)

Persoana fizica autorizata este persoana autorizata sa desfasoare orice forma de activitate economica permisa de lege, folosind in principal forta sa de munca, care are obligatia sa ceara inregistrarea in Registrul Comertului si autorizarea functionarii, inainte de inceperea activitatii economice.

In scopul exercitarii activitatii pentru care a fost autorizata, PFA poate colabora cu alte persoane fizice autorizate ca PFA, intreprinzatori persoane fizice titulari ai unor intreprinderi individuale sau reprezentanti ai unor intreprinderi familiale ori cu alte persoane fizice sau juridice, fara ca aceasta sa ii schimbe statutul juridic dobandit potrivit prezentei sectiuni.

PFA nu va fi considerata angajat al unor terte persoane cu care colaboreaza, chiar daca colaborarea este exclusiva.

PFA raspunde pentru obligatiile sale cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit si, in completare, cu intreg patrimoniul sau, iar in caz de insolventa este supusa procedurii simplificate prevazute de Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, daca are calitatea de comerciant.

 

2 luni de contabilitate

TIMP scutit si nu mai este nevoie sa stai la cozi la ghiseu

Acte necesare pentru infiintare PFA (Persoana Fizica Autorizata)

1 carte de identitate sau pasaport
2 actul de proprietate al sediului in care va functiona persoana fizica autorizata
3 acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente)
4 specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate
5 documentele care atesta pregatirea profesionala
6 documentele care atesta experienta profesionala
 

Servicii

completarea cererii de inregistrare
obtinerea dovezii privind disponibilitatea si a rezervarii denumirii (optional)
concepere si redactare contract de comodat (optional)
completarea declaratiei-tip pe propria raspundere model 1 sau model 2
constituirea dosarului de Registrul Comertului
  • obtinerea stampilelor
  • formularul tip pentru acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor va este pus la dispozitie de Suport Firme
  • calculul pretului total se efectueaza prin insumarea onorariilor pentru serviciile alese de la fiecare sectiune NU EXISTA ALTE COSTURI SUPLIMENTARE
  • la semnarea contractului de servicii de contabilitate pentru o perioada de 12 luni clientul va primi gratuit prima luna, iar la prelungirea acestuia pentru o perioada de 12 luni va primi gratuit ultima luna din contractul initial.
  • fiecare dosar este operat in maxim 48 de ore, FARA TAXA DE URGENTA
  • documentele pot fi preluate/predate si prin curier
  • documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • onorariile afisate reprezinta costul serviciilor si nu contin taxele pentru Registrul Comertului
  • un consultant va mentine permanent legatura cu dumneavoastra, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • programul de lucru este luni-vineri,9.30-18.00
  • la telefon raspund specialisti in operatiuni de Registrul Comertului, apti sa furnizeze orice informatie necesara in timp real
Contact
Nume (obligatoriu)
 
Prenume (obligatoriu)
 
E-mail (obligatoriu)
 
Telefon (obligatoriu)
 
Mesaj (obligatoriu)
 
Gazduire sediu social 1 an - 11,6 € / luna