Infiintare PFA

Infiintare PFA (Persoana Fizica Autorizata)


Persoana fizica autorizata este persoana fizica autorizata sa desfasoare orice forma de activitate economica permisa de lege, folosind in principal forta sa de munca, care are obligatia sa ceara inregistrarea in Registrul Comertului si autorizarea functionarii, inainte de inceperea activitatii. Un PFA poate avea cate un singur certificat de inregistrare pentru statutul juridic.

In scopul exercitarii activitatii pentru care a fost autorizata, PFA poate colabora cu alte persoane fizice autorizate ca PFA, intreprinzatori-persoane fizice titulari ai unor intreprinderi individuale sau reprezentanti ai unor intreprinderi familiale ori cu alte persoane fizice sau juridice, pentru efectuarea unei activitati economice, fara ca aceasta sa ii schimbe statutul juridic dobandit.

Infiintare PFA (Persoana Fizica Autorizata)

Persoana fizica autorizata isi poate desfasura activitatea astfel dupa cum a fost autorizata sau poate angaja, in calitate de angajator, terte persoane cu contract individual de munca, incheiat in conditiile legii. De asemenea, o persoana poate cumula calitatea de PFA cu cea de salariat al unei terte persoane care functioneaza atat in acelasi domeniu, cat si intr-un alt domeniu de activitate economica decat cel pentru care PFA este autorizata.

Conform OUG nr. 44/2008 PFA nu va fi considerata un angajat al unor terte persoane cu care colaboreaza, chiar daca colaborarea este exclusiva, dar autoritatile fiscale au dreptul sa recalifice activitatea prestata de PFA ca dependenta.

PFA raspunde pentru obligatiile sale cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit si, in completare cu intregul patrimoniul sau, iar in caz de insolventa, va fi supusa procedurii simplificate prevazute de Legea nr. 85/2014 privind procedura insolventei, daca are calitatea de profesionist.

2 luni de contabilitate

 

TIMP scutit si nu mai este nevoie sa stai la cozi la ghiseu

 

Acte necesare pentru infiintare PFA (Persoana Fizica Autorizata):

  • carte de identitate sau pasaport
  • actul de proprietate al sediului in care va functiona persoana fizica autorizata
  • acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente)
  • specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate
  • documentele care atesta pregatirea profesionala
  • documentele care atesta experienta profesionala

Servicii:

  • completarea cererii de inregistrare
  • obtinerea dovezii privind disponibilitatea si a rezervarii denumirii (optional)
  • concepere si redactare contract de comodat (optional)
  • completarea declaratiei-tip pe propria raspundere model 1 sau model 2
  • constituirea dosarului de Registrul Comertului

Servicii speciale

  • obtinerea stampilelor
  • formularul tip pentru acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor va este pus la dispozitie de Suport Firme

 

Mentiuni

  • calculul pretului total se efectueaza prin insumarea onorariilor pentru serviciile alese de la fiecare sectiune NU EXISTA ALTE COSTURI SUPLIMENTARE
  • la semnarea contractului de servicii de contabilitate pentru o perioada de 12 luni clientul va primi gratuit prima luna, iar la prelungirea acestuia pentru o perioada de 12 luni va primi gratuit ultima luna din contractul initial.
  • fiecare dosar este operat in maxim 48 de ore, FARA TAXA DE URGENTA
  • documentele pot fi preluate/predate si prin curier
  • documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • onorariile afisate reprezinta costul serviciilor si nu contin taxele pentru Registrul Comertului
  • un consultant va mentine permanent legatura cu dumneavoastra, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • programul de lucru este luni-vineri,9.30-18.00
  • la telefon raspund specialisti in operatiuni de Registrul Comertului, apti sa furnizeze orice informatie necesara in timp real

 

Trimite o intrebare

Completati formularul de mai jos sau sunati la 0725.048.873

*

*

*

*

Please leave this field empty.