Suspendare activitate firma|Reluarea activitatii societatii

Suspendarea firmei reprezinta operatiunea de intrerupere temporara a activitatii unei societati, in cazul in care asociatii nu mai doresc sa desfasoare niciun fel de activitate pe o perioada determinata.

O societate poate sa isi declare inactivitatea pe o perioada ce nu poate depasi 3 ani, conform art. 237 alin. 2 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale. Daca activitatea firmei a mai fost suspendata anterior, la calculul perioadei de 3 ani se vor socoti si perioadele de suspendare anterioare.

Pentru a sista, spre exemplu, plata „impozitului forfetar" (impozit care, in baza unui proiect de lege, urmeaza sa se aplice contribuabililor din sectorul intretinere si reparatii autovehicule, turistic, restaurante si alimentatie publica incepand cu data de 01 ianuarie 2014), asociatii pot opta pentru suspendare pentru o perioada de pana la 3 ani. Inainte de expirarea acestui termen se poate decide lichidarea sau reactivarea societatii.

Acte necesare suspendare activitate firma

1 acte de identitate asociati
2 certificatele constatatoare emise in baza declaratiilor-tip pe propria raspundere pentru autorizarea activitatii
3 certificatul constatator emis in baza declaratiei-tip depusa la suspendarea activitatii (la reluarea activitatii)
4 declaratia-tip pe propria raspundere privind autorizarea functionarii
 

Servicii

completarea cererii de inregistrare
conceperea si redactarea Hotararii adunarii generale a asociatilor/ actionarilor/ a Deciziei asociatului unic
completarea declaratiei-tip pe propria raspundere din care sa rezulte ca persoana juridica nu desfasoara activitatate
a) declaratia-tip pe propria raspundere privind autorizarea functionarii
b) certificatul constatator emis la suspendarea activitatii
constituirea dosarului de Registrul Comertului
  • calculul pretului total se efectueaza prin insumarea onorariilor pentru serviciile alese de la fiecare sectiune NU EXISTA ALTE COSTURI SUPLIMENTARE
  • fiecare dosar este operat in maxim 48 de ore, FARA TAXA DE URGENTA
  • documentele pot fi preluate/predate si prin curier
  • documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • onorariile afisate reprezinta costul serviciilor si nu contin taxele pentru Registrul Comertului
  • un consultant va mentine permanent legatura cu dumneavoastra, FARA TAXA SUPLIMENTARA
  • programul de lucru este luni-vineri,9.30-19.00
  • la telefon raspund specialisti in operatiuni de Registrul Comertului, apti sa furnizeze orice informatie necesara in timp real
Contact
Nume (obligatoriu)
 
Prenume (obligatoriu)
 
E-mail (obligatoriu)
 
Telefon (obligatoriu)
 
Mesaj (obligatoriu)
 
Gazduire sediu social 1 an - 11,6 € / luna
Oferta speciala - infiintare firma 199 lei